No to właśnie spieprzyłam.
Chociaż większość ludzi powie mi, że oni tak chcieli by napisać.
Niby lepiej niż na próbnym, ale i tak źle.
Polski chyba zawaliłam, opisałam Harry Pottera.
Byłam pewna, że jest odpowiedni.
A potem moja polonistka wszystko zepsuła.
Zobaczymy, ja już chcę dostać wyniki.
Łzy i tak już wylałam.
A najgorsze jest to, że to było proste.
+ jestem tak inteligentna, że proste zadania zrobiłam źle..
Ja się pytam co trzeba mieć w mózgu.

Może jednak nie będzie tak źle? Trzeba poczekać na wyniki, spróbuj się nie martwić. Napisałaś tak jak potrafiłaś, jestem pewna że dobrze :)
OdpowiedzUsuńDlaczego akurat Harry Potter?
OdpowiedzUsuńNo właśnie, gdybym ja to wiedziała. Przyszedł mi do głowy.
Usuń"+ jestem tak inteligentna, że proste zadania zrobiłam źle." - nie martw się, ja też jestem tak inteligentna! :O
OdpowiedzUsuńNo co zrobisz, napisałaś już, na pewno nie będzie tak źle. :) Zazwyczaj tak jest, jak za bardzo się przejmujesz. ;)
OdpowiedzUsuń